• _MG_0828_1.jpg
  • _MG_0811_1.jpg
  • IMG_5037.jpg

05 lutego 2024

Uczniowie I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego bawili się na Balu Studniówkowym w Hotelu Binkowski.Życzymy powodzenia na maturze.

21 grudnia 2023

12 grudnia ogłoszono wyniki I etapu 50 Olimpiady Historycznej. Komitet Okręgowy zakwalifikował do kolejnego etapu z okręgu swietokrzyskiego/ w tym dawne woj.radomskie/ 66 uczestników. Wśród nich...

26 października 2023

Marianna Piróg, uczennica klasy maturalnej I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Reja, została stypendystką Prezesa Rady Ministrów w roku szkolnym 2023/2024. Stypendium przyznawane...

24 września 2023

Nowy rok szkolny dobrze zacząć od umacniania przyjaźni, o czym doskonale wiedzą nasi licealiści, którzy 18. 09. 2023 r. postanowili przyjemnie spędzić czas na grze w kręgle. Okazuje się, że nawet w...

05 września 2023

New beginnings. New possibilities. Welcome back! #liceum, #reyisok,

16 sierpnia 2023

Szkolny zestaw podręczników w I Społecznym Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Kielcach w roku szkolnym 2022/2023. Wykaz podręczników do poszczególnych klas: Klasa 1 -...

Wyniki matur

11 lipca 2023

Rey is ok… 100% uczniów zdało maturę!Gratulacje dla naszych uczniów i nauczycieli!!! 𝐍𝐚𝐬𝐳𝐞 𝐥𝐢𝐜𝐞𝐮𝐦 𝐳𝐚𝐣𝐞̨ł𝐨 𝟓 𝐦𝐢𝐞𝐣𝐬𝐜𝐞 𝐰 𝐊𝐢𝐞𝐥𝐜𝐚𝐜𝐡 𝟕 𝐰 𝐰𝐨𝐣𝐞𝐰𝐨́𝐝𝐳𝐭𝐰𝐢𝐞 (𝐧𝐚 𝟐𝟓 𝐬𝐳𝐤𝐨́ł), 𝐣𝐞𝐬𝐭𝐞𝐬́𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐣𝐥𝐞𝐩𝐬𝐢 𝐰𝐬́𝐫𝐨́𝐝 𝐬𝐳𝐤𝐨́ł...

07 lipca 2023

Matura 2023 już za nami. Dziś poznaliśmy wyniki! W naszym LO możemy pochwalić się 100% !! Rej okazał się najlepszy wśród kieleckich szkół niepublicznych. Gratulujemy maturzystom wspaniałych...

05 czerwca 2023

Kolejnym, samodzielnie zorganizowanym projektem zespołowym naszych licealistów z kl.3A była wycieczka do fabryki autobusów MAN Bus sp.z o.o. w Starachowicach. Uczniowie wraz z nauczycielką Podstaw...

23 maja 2023

Drogi Ósmoklasisto!Jeśli chcesz mieć możliwość wyboru przedmiotów rozszerzonych w najbardziej odpowiadającej Ci konfiguracji to I SLO jest miejscem stworzonym właśnie dla Ciebie!Poznaj nauczycieli...

04 maja 2023

Dzisiaj ruszają egzaminy maturalne.Kochani! Trzymamy mocno kciuki!

28 kwietnia 2023

ŻEGNAJ NAM DOSTOJNY STARY PORCIE JUŻ ZA CHWILĘ WYRUSZAMY W DŁUGI REJS… Dziś pożegnaliśmy maturzystów… i to jakich… Niektórzy z nich spędzili z nami 13 lat, z innymi los połączył nas na rok, dwa,...

27 kwietnia 2023

W ramach przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości, przy mentalnym wsparciu nauczyciela p. Lucyny Wiśniewskiej, nasi licealiści z kl.3a zorganizowali wycieczkę do spółki kapitałowej CENTROSTAL S.A....

30 marca 2023

Dziś pożegnaliśmy Szwajcarię… Ostatnim punktem naszej wycieczki było St. Gallen, które zachwyciło nas pięknymi uliczkami i górującą nad miastem barokową katedrą. A kiedy zaczęliśmy wsiadać do...

29 marca 2023

Piąty dzień naszego wyjazdu w całości poświeciliśmy na zwiedzanie Zurychu. Po spacerze eleganckimi ulicami miasta odwiedziliśmy muzeum Kunsthaus, gdzie podziwialiśmy płótna najwybitniejszych...

28 marca 2023

Dziś rano powitało nas nareszcie piękne slońce, a więc wymarzona pogoda, aby wybrać się w góry. Spoglądaliśmy na Szwajcarię z ośnieżonego szczytu Titlis i cieszyliśmy się ostatnimi w tym sezonie...

27 marca 2023

Dzisiejsze zwiedzanie rozpoczęliśmy od podziwiania Jeziora Genewskiego i spaceru uliczkami Lozanny. Potem przez chwilę mogliśmy się poczuć jak gwiazdy filmowe, przemierzając promenadę w Montreux i...

25 marca 2023

Pierwszy dzień pobytu licealistów i uczniów klas 8 w za nami! Po ciężkiej, całonocnej podróży uczniowie Społecznej zwiedzili wodospad Rheinfall Schaffhausen i odbyli spacer w miejscu zakwaterowania,...

07 marca 2023

3 marca to był emocjonujący dzień!Nasza szkolna drużyna debatancka w składzie Mikołaj Fudala (1LO), Antoni Rezner (3LO), Mikołaj Szarzała(3LO), Patryk Pańka (3LO) wzięła udział w VIII Regionalnym...

03 lutego 2023

Zainteresowany płatnym stażem w Parlamencie Europejskiej, a może indeksem na wybranej uczelni w Polsce? Spróbuj swoich sił w XVIII Ogólnopolskiej Olimpiadzie Wiedzy o UE!

30 stycznia 2023

Z ostatniej chwili… Pod skrzydłami "Trampek na giełdzie", we współpracy z naszymi absolwentami nagraliśmy dwa wywiady, goszcząc Pawła Zylma oraz Mike'a Satoshiego. Zakres tematów był niezwykle...

15 stycznia 2023

Uczniowie klasy IV I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego świetnie się bawili na Balu Studniówkowym 2023 A teraz już tylko 100 dni do matury. O Nas w mediach ----> LINK

02 grudnia 2022

W zeszłym poniedziałek odbył się "Konwent Samorządów Uczniowskich", na którym nie mogło zabraknąć przedstawicieli naszego liceum. Podczas spotkania poznaliśmy m. in. prawa i obowiązki samorządu...

30 listopada 2022

Społeczna nie kończy swojej przygody z ekonomią! Nasi uczniowie - Jakub Sabat i Antoni Rezner mieli wczoraj przyjemność przeprowadzić wywiad z profesorem Witoldem Orłowskim, człowiekiem pełnym...

23 listopada 2022

Dziś I Społeczne Liceum miało styczność ze światem wielkich finansów - odwiedziliśmy Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Otrzymaliśmy mnóstwo praktycznej wiedzy, którą przekazali nam...

21 listopada 2022

Miło nam poinformować, że uczeń klasy 4A, Jędrzej Gwóźdź, otrzymał Stypendium Prezesa Rady Ministrów. 17 listopada na uroczystej gali w Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach Jędrzej otrzymał z rąk...

13 listopada 2022

8 listopada to Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania Jak co roku w Społecznym Liceum zrobiliśmy zdrowe, jesienne śniadanie Przygotowaliśmy owoce, owsianki, placuszki bananowe, tortille w...

28 października 2022

Już w najbliższą środę, o godzinie 11:35, w sali “Szara Strefa” w budynku I Społecznego Liceum im. M. Reja w Kielcach przy ul. Wesołej 52 odbędzie się warsztat z absolwentem naszej szkoły -...

18 października 2022

Drugi dzień naszego zwiedzania Warszawy wypełniły ciekawostki dotyczące historii stolicy. Natomiast wieczorny spektakl "Kto chce być Żydem?" w reż. W. Malajkata zmusił nas do refleksji na temat...

17 października 2022

Pierwszy dzień zwiedzania Warszawy za nami. Sejm, muzeum POLIN, Stadion Narodowy, Pałac Kultury i Nauki to tylko niektóre z dzisiejszych atrakcji. Nie da się ukryć, że skąpana w słońcu stolica...